Mercimek_Alp Merhaba anneler. Sütüm cok bebegim cabuk doyiyor sağsam buzluga koysam ne zaman verebilirim tekrardan. Ek gidaya gectigindemi. Sutum azaldigindami. Memeden kestikten sonrami bilemiyorum onerileriniz neler siz nasil yapiyosunuz
Birannebirbebek7 Mercimek_Alp normalde buzlukta 3 aya kadar duruyor ama yeni araştırmalar bu sürenin daha da uzun olduğunu söylüyor anne sütü çok kıymetli eğer fazlaysa mutlaka depolayın ilerde ne olacağı belli olmuyor eğer sütünüz azalırsa ordan kullanırsınız yada dışarı çıkmanız gerekir falan onu içirir evdekiler yada hastalanıp ilaç kullanmak zorunda kalırsınız yine buzluktaki sütü verirsiniz yani o süt her halükarda işe yarar ☺️
kadayifdolmasi Mercimek_Alp Evet saklayın. Bende öyle yapıyorum bazen çok huysuz olup emmediği zamanlar sağım yapıyorum tarihini de yazıp buzluğa atıyorum.
Angeldyg Mercimek_Alp ben sütümü sağıp buzluğa atmıştım bebişim ve ben hastalandık bu yüzden benim sütüm azaldı o da emmekte zorlandı şimdi onları çıkartıp veriyorum geceleri ve rahat uyuyor. Bazen dışarı çıkmam gerekiyor o zaman da evde biri varsa o ısıtıp veriyor. Yani çok işe yarıyor buzluktaki sütler şanslısın sütün varken sağ
Mercimek_Alp Birannebirbebek7 cok tesekkur ederim bi tek siz yardimci oldunuz 😂😂 memeden kestigimde de verebilirmiyim acaba Yoksa o kadar uzun sure buzlukte bekletmemelimiyim
Mercimek_Alp Angeldyg bebegimi sutten kestikten sonra versem yabi uygunmu sizve yoksa o tarihe kadar bekletmeyimmi
Angeldyg Mercimek_Alp Ne zaman sütten keseceksin bilmiyorum ama buzlukta en fazla 3 ay saklayabilirsin
odlare Mercimek_Alp kati gidaya gecince anne sutu ile karistirilip yapilan kasik mamalari var onun icin kullanabilirsiniz. Bir de yumurtanin sarisini anne sutu ile karistirip veriyorduk ilk zamanlarda
odlare Mercimek_Alp anne sutu ile yapilan kasik mamalari var uzerinde yaziyor. Onlarla yapabilirsiniz biz hep oyle vermistik ilk zamanlarda
Asl90 Mercimek_Alp bir süre saklamanızda fayda var. 3 kuralı var ama yeni bilgiler daha uzun durabildiği yönünde. Sizin hasta olduğunuz durumlarda veya başka sıkıntılarda işinize yarar ancak sütten kestikten sonra kullanmak ne kadar fayda sağlar bilemiyorum çünkü bebeğin ayına uygun süt üretimi oluyor sizin atıyorum 4. Ayda sağdığınız sütteki içerik 2 yaşındaki çocuğa ne kadar fyadalı olur tartışılır doktora danışın bence en doğrusu o olur. Çok fazla sütünüz varsa ihtiyacı olan annelere teklif edebilirsiniz
Mercimek_Alp Asl90 evet cok haklisiniz 2 yasindaki bebegime ne gibi bi faydasi olabilirki. Kayserideyim ihtiyaci olan kimse olmadi karsilasmadim yani baska sehirede gonderbilirmiyim bilemiyorum 🤷♀️
Berilsmommm Mercimek_Alp bn altı ay bekletilebiliyo diye biliyorm canım 3. Aydan sonra sütün azalıyor zaten bnce baktın doymuyor o aydan sonra verirsn kesinlikle sakla çok kıymetli