Bebegım 2 aylık. 1 -2 saat ıkındıktan sonra sulu kakasını yapıyor. Gunde 4 5 kez sulu kala yapıyor ama uzun ıkınmalar sonucunda. Bu kabızlıkmı oluyor? Nurse harvey surup kullanıyorum ama forumlarda prbıyotık kullananlar varmıs. Prebıyotik gaz ve kabızlıga mı iyi geliyor?