Gmze1998 Buse_efe 1.5 yaşına kadar kullandım ben ne kabız ne gaz yaptı kolikti doktor önerdi bize tabi bebeğe göre değişir Aptamil sma kızıma ishal yapmıştı
Egemom21 Buse_efe Canım bende hipp kullanıyorum bizde de biraz kabızlık sorunu oldu ıkınarak yapıyor ilk kullandığımız zamanlar hergün hep yapardı son zamanlarda yapamıyor. Hipp içinde çok kaka yaptırdığını söylüyor herkes normalde
Buse_efe Gmze1998 yapıldıktan sonra kaç saat içinde tüketilmesi gerek aptamil 2 saat yazıyordu üzerinde bunda yazmıyor
larensmom Bende hipp combiotik kullanıyorum kızıma. Gaz sorunu olmuyor ama hergun kakasını yapmıyor ağrısı sancısı olmadığı için normal diye düşünüyorum
Buse_efe larensmom yapıldıktan sonra kaç saat tüketilmesi gerek acaba aptamilde 2 saat yazıyordu bunda yazmıyor
Gmze1998 Buse_efe Butun mamalarda aynıdır ben vermedim beklemiş mama döktüm ben icmiyorsa riske atmaya değmez bence bnde 2 saat diye biliyorum