Tugba2018 ısırmayı genelde karınları doyduktan sonra yapıyorlar. Doydukları halde memeden çekilmek istemiyorlar. Oyun oynuyorlar. Bi çıkarıp bi alıyorlar. İşte o sıralar ısırma, can acıtma riskleri çok Yüksek. Ben öyle gözlemledim en azından. Isırdığı zaman bağırmamaya çalıştım. Çünkü bi kez canımın acımasıyla aniden tepki vermemi oyun sandı ve güldü, tekrar aynı tepkiyi görmek için aynısını yapmaya çalıştı. Isırdığı an ciddi bir yüz ifadesi takınıp hayır diyorum ve onu memeden ayırıyorum. Bu böyle birkaç kez devam etti. Şimdi yapmıyor şükür.