tipikbiryayburcu 43 günlük kızım var. 2 gündür derin uykuya dalamıyor. Uyuyor max yarım saat sonra uyanıyor sebebi nedir deliricem 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Elif_mira20 tipikbiryayburcu bizde 51 günlüğüz bizimde aynı sorunlar aynı günlerde başladı 2 haftadır çok fena gazı vardır canım ondandır
ZMK tipikbiryayburcu gaz gaz gaaz ne kadar çıkarırsan çıkar o gaz bitmiyor hepimiz yaşadık bunu inanın 1 ay sonra düzelir
Nbg_26 tipikbiryayburcu Atak dönemleri haftasına göre, çocuğa göre değişiyor. https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ burdan bakabilirsin canım.
tipikbiryayburcu Nbg_26 Aa sağol canım ama atağa daha 9 gün varmış. Şimdiden böyleyse atak döneme mahvoldum demek ki
Nbg_26 tipikbiryayburcu benim kızımın da o ataklar hiç günü gününe olmazdı 🙈 çok uğraştırırdı. Umarım kolaycacık geçer 🙏🏼🙏🏼