Kızlar evde annem ben eşim ve 3 aylık bebeğim beraberiz. Ben grip oldum evden hiç bi yere çıkmıyoruz eşim sadece işe gidiyor. İlk ben grip oldum o yüzden coronadan şüphe etmedik. Eşim olsaydı işten getirdi diyicektik. Ben öksürük burun akıntısı vücut ağrısı vardı. Sonra aynı şekil annem ve en son eşim hasta oldu. Şimdi hepimiz iyiyiz.Hepimizin biontech 2 aşımızda var. Dün annemle eşim test verdi pozitifler. Yani Bende kesin öyleyim. Bebeğim 3 aylık bulaştıysa bi sorun olur mu etkileri neler. Emzirmeye devam edecek miyim bilgi verin lütfen