Selam kızlar, kızım doğduğundan beri Medipol Megada bir kac doktorla takiplestik. En son gittiğimiz doktordan memnundum ama kendisine ulaşamıyorum. Kişisel no vermiyor hastaneyede not bırakıyorum gec dönüş sağlıyor. Onceden boyle degildi su an cok yoğunlar farkındayım ama hastaneye gitmeyi gerektirmeyen durumlar oluyor. Bugünde tekrar aradim kizim atopik dermatit kremler yatistirmadi, ne yapmam gerektiğini sorcam destekleyici krem onerisi isticem 3gunden beeri ulasamadim deyince geleceksiniz o zaman diye bi tersledi. Salgın var her konu icin hastaneye gelme çocuğu hasta etme derdi, ara ulaş derdi neye uğradığımı şaşırdım. 45 dk didik didik muayene ederdi simdi 10 dkkada bitiriyor. Yani eski düzen tamamen çöp. Iletisim kurabilecegim detayli muayene eden gercekten isinin ehli Bağcılarda medipol olur medilife olur medicana olur esenler medipolde olur vs vs iyi bir doktor önerisi 🥲