Bademlilokumm yookkdahaneler evet olduk şuan iyi çok şükür ama çok zormuş ya çok agladı sünnet olurken çişini yaptı o esnada aşırı ağladı. Eve geldik kucagımdan inmek istemedi. Şuan iyi şükürler olsun
Oglumunannesiyim Dyldrm bence izin alın yanında durun ilk 1 2 saat ağladı benim oğlum sonra ara ara az ağladı ertesi günü bişey kalmamış ti size.ihtiyaci olur küçük beyin yanlız bırakmayın 🌸😇
yookkdahaneler Oglumunannesiyim çok şükür çok iyi düne göre canım , mızmız ama nefes kesen ağlaması yok en azından
bbmoms yookkdahaneler biz iki buçuk aylık olduk hiç sıkıntı olmadı ama geçmiş olsun size de ben kantaron yağı sürdüm beze yapışması. Diye ilaçtan sa pipisine de hep kantaron sürdüm sadece. İlk cisinde ağladı o kadar toparladı hemen
yookkdahaneler Dyldrm hayır kuzum bana kalırsa kesinlikle bırakma bebeğini , dün ben bile tek başıma yetemedim eşimi çağırdım