tahabalsevengil yookkdahaneler calpol var mı elinizde yarım ölçek verin demişti doktorumuz.Merak etmeyin geçecek.İlaç verip uyutmayı deneyin
mercimeksmom yookkdahaneler çok geçmiş olsun🥺 sünnet bölgesi bezine değiyorsa rahatsız ediyor olabilir. kağıt bardak kesip koyabilirsiniz, biz sünnet külodu giydirip bezlemiştik
2bebe1ana yookkdahaneler Bugun zor olacak Allah yardımcınız olsun yarın daha iyi olur inşallah çok ağlıyorlar isterseniz yarım fitil de verin doktora sorup
Ahmetinannesi668 yookkdahaneler bi bacağından eşin tutsun bi bacağından sen üçünüzde yatın bacaklarını pipisine değdirmemeye çalışın
Mercimek_Alp yookkdahaneler sanci degil canim bebek çişini yaptiginda acıştırıyor çis o yuzdendir buyuk ihtimal. Doktorumuz bize oyle demisti uyurken birden aglayarak uyanir çişini yaptiginda acitir die
tahabalsevengil yookkdahaneler kesi sonuçta sünnette tabi ki canı yanıyo ama bir gün sonra bizde bir şey kalmamıştı.Açık tutmaya çalışın mümkün oldukça ve ben doktorumun tavsiyesi ile kantaron yağı damlatıyordum bi de ıhlamur yapıp damlatıyordum her gün sabah akşam
mercimeksmom yookkdahaneler bugün zor olacak ama yarına daha iyi olur inşallah. çok zor biliyorum sakin kalmaya çalışın geçecek
Cansel67 yookkdahaneler bardak koyup uzerıne bezı saracaksınız bantlayın güzelce kaymaz o ve bardağı pıpısının boyunda Kesın çok büyük olmasın bez de yetısmez zıbında yetısmez öyle olursa
D_erya yookkdahaneler bide karton bardağı 10 gün falan kullandım ben altını kesiyorsunuz değilmi onu dikkatli koyun kaydırmadan
NinovaLemi yookkdahaneler canım anestol krem verdiyse doktor onu kullan 4 saatte bir calpol ver. Bizim doktorumuz o şekilde söyledi sadece ilk çişi ve kremleri sürerken ağladı. 8 gün oldu. 2. Gün hiç bir şeyi yoktu