Anneler selam ben 40 yaşında 2 çocugumu dünya getirdim 6 ay 12 günlük şuan sezaryanla oldu ve kordonlarımı da baglatım yanlız bira önce adet oldum dogumdan sonra ilkkez 10 bir sürdü 2 gün kesildi sonra yine başladı halen de devam ediyor Dr yi ardım önce normal dedi sonra tekrar 1 hafta sonra ardım aşırı adetim oldunu söyledim gelmemi söyledi muyhaneye gitim rahim kalınlaşması var dedi ertesigün kürtaj oldum parça alındı ve bana hormonlu sipral takmamız lazım dedi ve ben tekrar 3 ay sonra kürtaj olursun dedi dogumdan sonra çok kilo aldım için de onuda vermem gerek bende halen daha hastayım bitmedi şimdi aranızda benim durumumda olan anneler oldumu ne yaptınız olduysa ben başka bir drye giyip ondan sonra kara vercem sipral için önerdi olan varmı bilgi verirseniz seviniri