1 buçuk aydır avent kullanıyorum zaten kapağı zor kapaniyordu tam oturmuyordu emzikli bölüm ama 2 gündür sürekli akıtıyor başına gelen var mı bide yeni biberon alicam ne onerirsinize bebekten uygun fiyatlı yedek almıştım memnunum aslında bugün onu kullanıyorum ama plastik. Cam biberon önerdiğiniz marka nedir kizlar ?