İlk 3 ay günde 20-30 g arasında kilo alması bekleniyor bebeklerde sizinde gayet güzel almış. Ama bir memeyi boşaltmadan diğerine geçmeyin arka sütü de aldın yağ ve protein oranı ön süte göre daha yüksek çünkü. Bi de ön sütü çok içerse gaz problemi artıyor. İlk başta bilinçsizce emzirdiğinden bebeğim aşırı gazlı olmuştu