Merhaba anneler bebeğim 3ay 4 günlük tek mememi emdiği gibi diğerini emmiyor bende farkındayım onda diğerindeki kadar süt yok çünkü öyle yaptığı İçin apse oluştu 15 gündür antibiyotik kullanıyorum. Emdikten bir süre sonra sinirlenip ağlamaya çırpınmaya başlıyor ben ucunu sıkıyorum süt fışkırıyor pozisyon değiştirdim yine aynı. Gündüzleri de bir saate bir o memeyi veriyorum sık sık emzirmeye çalışıyorum . Başka neler yapabilirim