Merveee-123 Merhabalar 20 günlük bebeğim var ve yüzünun her yerinde küçük küçük kırmızı benekler var bazılarının ucu sarı kuru başına gelen var mı neden olmustur
EkiminAnnesi Merveee-123 benim bebeğimde de olmuştu sonra zamanla azalarak geçti. Doktor normal demişti. Genelde anneden geçen hormonlardan dolayı oluyormuş. Ya da çok kalın ve kat kat giydirmekten olabilir dedi. Ben normal giydiriyordum