Merhaba kızlar bebeğim 15 günlük emme alışkanlığı çok fazla. 2 saat emiyor en az. Daha sonra uykuya dalması zor oluyor ve bende uyumuyor annem uyuyabiliyor oda kendimi yetersiz hissetmeme sebep oluyor çünkü kendim bakmak istiyorum 5 ay sonra işe başlıcam zaten annem bakıcak. Şuan ben bakayım herşeyini ben yapayım en azından o zamana kadar yalnız kalalım istiyorum. Ama ben uyutamayınca çok üzülüyorım belkide stresli olduğum için böyle düşündüğüm için olmuyor. İnsan anne olunca gerçekten herşeyine yetmek istiyor. Birde çok emdiği için dr sen dinleneceğin zaman mama verebilirsin geceleri dedi vermek istemiyorum ama vermek zorunda kalıyorum ona da çok üzülüyorum mama zehir değil ama işte biraz da etraf baskısı. Lohusalık zormuş..