emys2939 prematilden sonra 1 e geçip kolik oldugunu öğrenince aptamil conformile basladım. Oglum 7.5 kilo hala conformil kullanıyorum. Sma da dahil tüm mamaları denedim piyasadaki hepsi gaz yaptı. Hele ki evolvia denen mama bütün gün kusturdu ve kabız oldu. Ama conformil kullanmak zorunda olmasaydın golden goat kullanırdım o büraz daha iyiydi.