Kızım 10 aylık 2 -3 haftadır emeklemeye calısıyor.ama nasılll? 4ayak üstü emeklemeye calısıyor dizlerinin üstünde değil. Nasıl tarif etsem bilemiyorum. Eller yerde ayaklar yerde sonra zorlanıyor ve bi bacağını büküypr o bacağın üstünde kendini ileri atıyor. Umarım anlatabilmişimdir acaba bir sorun mu var diyorum bacaklarında bende hastanede calısıyorum yarın çocuk fizyoterpistine videosunu göstericem gerek görürse getireceğim merak ediyorum var mı böyle emekleyen?