Dilan_34 Biz daha bir haftalikken 17.2 sarılık geçirdik 1.5 gün fototerapi aldık çıktık iki gün sonra kontrole gttik doktor normal dedi bugün 31 günlük olduk sanki hala gözlerde var ne zmn geçer bu
Ebru-isil Dilan_34 azalarak gidiyor canım zamanla kızımın da 16.7 idi hiç bi tedavi olmadı sadece bol bol emzir dedi doktorumuz gittiğimizde 15 de düştü artık ölçmeye gerek yok düşer demişti 2 aylık olduğunda sarı hali tamamen geçmişti
DurununAnnesiiii Dilan_34 en son gözlerden geçiyormuş benim kızımdada nerdeyse 1 ayı geçmişti cnm tamamen geçmesi
Miriko12 Bizimde aynıydı 17 oldu ilk hafta daha sonra yavaş yavaş düştü 2 ayın sonuna doğru düştü tam olarak