Bebeklerde tortikollis olabiliyor yani boyun kaslarıyla alakalı boyun bir tarafa eğik oluyormuş . Eğer tedavi edilmezse kalıcı olabiliyormuş Allah korusun. Ama bunu doktorunuz teşhis eder ve sizi yönlendirir. Elle muayenede bir taraftaki kas daha kalındır. Bebeğimde ilk zamanlar çok hafif vardı ve germe hareketi vermişti doktoru. Daha sonraki muayenelerde düzelmiş demişti ama artık ben her boynunu bir tarafa eğdiğinde diyordum ki işte yine oldu. En sonunda içim rahat etmedi gidip ultrason çektirmiştim de öyle rahatlamıştım. Yokmuş zaten çok şükür ki. Ama doktorunuza danışın mutlaka, bana doktor artık demişti yani bu çocuk hiç mi kafasını sağa sola eğmesin :)