OmesD iki ayri ozel hastaneye gittim. İlk gittigim hastaneedeki doktor anestezili olmasi gerek ameliyathane ortaminda dedi. Sonra ikinci gittigim doktorda bukdr cocuga (4 aylikti) anestezi vermeye hic gerek yok 2 dkklik bi islem ztn dedi ve dilaltina uyusturucu gibi bisey surdu 2 dkk uyusmasini bekledik sonra pıt kesti gitti bitti cok sukur erkenden kesilmesi gerek diyor doktrlar. Konusmasini ve beslenmesini etkiledigini soyluyorlar bir baska doktorada git derim bosyere cocuga anestezi vermeye gerek yok inanin. İslem den bi 5 dkk sonrada mamasini icmisti gayet rahatti bi sorunda olmadi