Zeke benim kızım 1 yaşında 8200 g dı. Şimdi nerdeyse 3 yaşında olcak 12,5 kilo ve kan değerleri hep normal çıkıyor. Doktor da boyu ve kilosu orantılı diyor. Çok şükür grip bile olsa çok kolay atlatıyor. Bence üzülmeyin kimseyi de kafayı takmayın. Benim doktorum günümüzde obeziteyle şavaşıyoruz bırakın zayıf olsun diyor.