mucizem3006 Merhaba hanımlar, tadımları bitirmek üzereyiz onda bile çok zorlandık ne yapsam ya ağzını kapatıyor yada iki kaşık bile yese kusuyor. Ne yapmam gerekiyor benim gibi olanlar varmı?
avaredolaniyorum mucizem3006 ay benimde bebeğim herşeye atlıyordu sandım ki hiç zorlanmam. Sebzeleri sevmedi hadi dedim meyve vereyim oları bile sevmedi. Ağzında tutup çıkarıyor herşeyi. Zamanla alışacak herhalde diye bekliyorum bir umut