Kaan01 Gul-nur biliyorum adanaliyim barajuolunda sosyal hizmetler var oraua basvurdun nerede oturuyorsun
Tugceeeee01 Bende yeni doğum yaptım bı yere başvuru yapmadık hastane de bı ay sonra posatneden alırsınız dedi
Tugceeeee01 Kaan01 Gorumcem de Ağustos da doğum yaptı adana marsa da bı yere başvuru yapmadan bı ay sonra pttye adına yatti
Azra-fatma Ben memurum hastanede. Gittim oranın multemetliğiyle birlikte Bi kaç form doldurdum çocuk ve emzirme parası için . 1 ay sonra pttden aldım.