Meme mama gidenler nasıl ayarlıyorsunuz öğünleri. Biz 4 aylığız 120 cc 3 4 kere verebilirsin dedi doktor aynı zamanda emiyor da. Ama biberonla verince memeyi almak istemiyo artık. Ne yapacağımı bilmiyorum o kadar mama kaşıkla da verilmiyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz