Kocabebek ilk doğduğunda hıpp aptamil sma hepsini denemiştik kusuyor diye reflü varmış meğerse sonra ar mama kullanmamız gerekti bebelacınkini kullanmıştık sadece mama içiyor nedense bebelac verdiğim için çok rahat değil içim hem emzirip hem mama içse belki böyle hissetmezdim ama en temiz içerikli yazmışsınız 🙄🙂 elimdeki bebelac da az kaldı golden goata mı geçsem kilo aldırıyor mu 🤔