Burcin1221 Benim bebeğimde 22 günlük , sürekli ıkınma durumunda , biogia ve sam simb. Veriyorum sadece damlayı bazen nasıl vericeğimi şaşırıyorum , sizler nasıl veriyorsunuz damlayı kaşıkla mı
Denizcimmm 1300nesli herkesin kullandığı her damla her bebeğe olumlu sonuç vermiyor. Biz sap simplex ve probiyotik olarak NBL kullanmıştık. Benim bebeğim çok fena bir kolikti. Dr bize en az bir 6-7 ay var demişti. Ama biz 2 ay 3 haftalıkken koligimiz nerdeyse çok şükür bitmişti. 3. Ay kontrolüne gidince Dr bile şaşırdı. Ama sizin kendinizin yapmasi gereken birde günde 3 defa olacak. Sabah aç karına bir çay bardağı içme suyunun içine toz kimyon koydum karıştırıp içiyorum. Eğer tozlu hali ile siz icemiyosanjz dibine çöksün öyle için. Öğlen ve akşam tok karnına olabilir farketmez. Aynı şekilde yapın. Bunu her gün yapınca bebekteki gaz sorununun da çözüldüğünü göreceksiniz. Ben valla her şeyi yedim. Turşu ve tereyağı hariç. Bunlar bebekte aşırı gaz yapıyor. Umarım işe yarar. Şifa olsun şimdiden.
Neslihan-55 Aleynaa1 çok şükür bizim geçti kendim de dediğim bitki ilaçlarını içtim günde 4-5 kupayı gecmicek şekilde hem süt arttırıyor hemde sütten bebeğe geçtiği için gazına da iyi geldi
Neslihan-55 Kimyon rezene anason papatya kişniş karışımlı bitkisel Çay var gazA iyi geliyor siz için hem sütten bebeğe geçiyor hemde süt arttırıyor