Merhaba kızlar 1,5 aylık bebeğim var.Özelde doğum yaptım bebeğim sarılık geçmedi hala.Testler istediler test ücretleri özelde çok pahalıydı bende devlet hastanesinde yaptırmak istedim.Kalça çıkığı da istediler onu da yaptırmak istiyorum.Yaparlar mı acaba bakarlar mı randevu aldım doktorun ismide sevinç kaptan daha önce giden bilen var mı ?