Diclehalvaci öncelikle bu durumu yaşamış ve sonunda kendini çevreden soyutlayabilmis biri olarak şunu söylemeliyim. İlla ki sana da denmiştir sütün duru,yağsız,bu çocuk aç vs. Sakın kulak asma çünkü doğumdan itibaren bebeğine uyumlu muhteşem besin kaynağını uretiyorsun ve i süt mutlaka yetiyor! Bana da mama başlattı doktorumuz,3 öğün ver dedi fakat ben sadece geceleri veriyorum. Biberon olarak ta chicco nun anne memesine en yakın biberon unu kullanıyorum ve su güne kadar hiçbir red durumu yaşamadım. Kaşık biberon hakkında pek bilgim yok açıkçası o yüzden al dene yada deneme diyemem fakat benim kullandığım biberini şiddetle tavsiye edebilirim kuzum.