Gecen ay kendi doktorumuz menenjit ve rota asimizin yapılması gerek dedi ve bizde yaptırdık bugün 4 aylık kontrolümüz icin sağlık ocağına gittiğimizde vay efendim menejit çok erken niye yaptırdınız herkes farklı zamanlarda yaptırıyor neye dayanarak yaptırdın falan demeye başladı bana.valla doktoruma çok güveniyorum gereksiz bişe olsa yada zamanı olmamış olsa yaptirmazdi hiç sanmıyorum.bence sağlık ocağındaki hemşireler biraz daha bilinclendirilmeli.siz menenjiti kaçıncı ay yaptırdınız arkadaşlar