Pazartesi günü rota virüs aşısini yaptık da bana mi öyle geliyor bilmiyorum da kaka sayısı artti azicik da olsa gaz cikarip yapıyor cok emdiği icin mi onuda bilmiyorum kafam karıştı ya saat başı emiyor emerken de yapıyor kakasını bazen anlamadım gitti ilk çocuğum insan korkuyor ya bir sıkıntı yoktir değil mi