Merhaba arkadaşlar 1 ay 26 günlük bebeğim var kendimi emziriyorum aynı zamanda ek takviye mama kullanıyoruz iki gündür sütüm de beyaz değil de su gibi akıyor sebebi nedir başına gelen varmı bebeğime yararı olur mu ya da zararı emmeye devam ettikçe bile o su gibi oldu bulanıklaşıyor sadece