Şu bir aydır bi buçuk aydır abartmıyorum hicbir gece uyumadım uyutuyorum 2 dakka tam daldı diyorum. Bende gözümü kapatıyorum inga inga ağlamaya başlıyor cidden çok kötüyüm göz altlarım torbaciya morfincilere döndü gündüz uyu diğesiniz uyuyamiyorum ve çok kötü etkileniyorum bebem böyle değildi noldu da sürekli kalkıyor anlamadim gün icindede bir uyku tek yapıyor zaten oda 3 saatlik of konsantre olamıyorum yazdıklarıma yanlışım varsa af buyrun sizin bebeklerinis nasıl benim bebem neden biyle😂napmaliyim