selam kızlar kızımın üç yaşı var hep aktif bi çoçuktu ama şimdi daha da laf dinlemez ni dakıka yerinde oturmaz hala geldi inanın beş dakika bi şeyle oynadığını görmedim daha..hep dağıtıyor koşuyor yemeğini bile zor yediriyorum çok yoruyor insanı…kardeşi doğduktan sonra daha bi kötü hal aldı..ilaç falan var diyorlar ama oda bağımlılık yapan birşeymiş…bilmiyorum artık nasıl davranacağımı oyun oynuyoruz bir iki dakıkda hemen sıkılıyor tve bakıyor oda çok değil parka falan gidiyoruz ordada çoçuklarla tartışma falan…herkese bi emir vermeler ..bu düzelecekmi yoksa hep böyle kalıcak diye çok korkuyorum..