Merhaba bebeğim 8 aylik , 1 ay önce domuz gribi atlattık yüksek ateş ile 10 gün antibiyotik kullandik geçti gitti derken gene ateşlendi doktora gittik cok az enfeksiyon var dedi, diş te olabilir ama viral enfeksiyon da var dedi ilaç verdi ama çok huysuz ateşi var diş etleri kabarmış ama çıkma givi bur durum yok ve balgam var boğazında yutkununca öğürme refleksi oluyor zorla sıvı besliyorum. Serum fizyolojik ile temizliyorum peşine kakasi mukuslu oluyor ishali de var sizce bu diş mi ne kadar daha sürecek 😑 nolur soyleyin balgam için ne yapmam lazım pedifen veriyorum enfluvir surup verdi onları veriyorum sadece