Sari Bebeğim 10 aylık ve sürekli emmek istiyor sürekli kucağımda durmak istiyor ben ne ev işi yapıyorum ne kendime vakit ayırabiliyorum gece uykularıda sürekli uyanıyor nolur atak dönemi deyin geçici bişey deyin sizde yaşadınız mı böyle bi durum
Sari Hvnannesi çok zor ya bide kendim rahatsızım çok zorlanıyorum nasıl atlatcaz bakalım bi bitmedi şu ataklar biz biticez artık
Sari Pamukkizimmm 1 ay mı neee 😳Allahım yardımcımız olsun niye böyleler acaba ya aç desem ek gıda da çok iştahla yemiyor ☹️