e1if Kızlar kızım 5 gün sonra 9 aylık olacak, genelde mama içtikten 2 saat sonra kahvaltı, yemek yediriyorum, Ama bazen yiyor bazen yemiyor acaba bi yerde yanlış mı yapıyorum ilk bebeğim bi de bi yardımcı olur musunuz
Burcinisp e1if bende o şekilde yapıyorum. Emzirdikten 1-2 saat sonra besliyorum. Bazen az yer bezen çok. 2 öğün ek gıda veriyorum ben genelde ama
Burcinisp e1if benim 2. O yüzden hiç umursamıyorum artık. 😁 sonuçta ben üzüldüğümle kalıyorum. O yüzden sizde rahat olun derim 😊