Nilbet Kizlar oglum 8 aylik oldu ancak kilosu 9 da sabitlendi kilo almiyor anne sutu ve ek gida aliyo gunde 2 ogun gbi ek gida alimi var fazlasini ztn yemiyor anne sutu ne zamb isterse ancak kilo alimi durdu . Benzer durumu yasayan varmi acaba
deletedmom173 Nilbet çok şükür demelisin bence benim oğlum 9. Aylıkken 7.900 dü şimdi bilmiyorum allah hayırlısını versin demelisin artık çok çok çok yavaşlıyor kilo alımları sağlıklı ise neden sorun ediyorsunuz ki
Nilbet deletedmom173 yani tabiiiki sukurler olsun ama szin dediginz gbi dusunursem bu ayinda 10 kilo 11 kilo olanda var bnm sorunum artik kilo almayisi yani artik cok cok az alcagini biliyorum ama hic almiyo yani 200 gr mada raziyim
deletedmom173 Betus_93 yemesi çok iyiydi bir sıkıntı yaşamadım hiç ama almıyordu kilo sağlığı yerinde kontrolleri yapıldı çok şükür
Nilbet deletedmom173 evet ama dis de cikarmmaadi hala bide o var anlamadimki hareketi fln keyfide yerinde