Momyofkerem mama yedikten sonra muhakkak üstten cikarttiriyorum alttan da zaten kendisi yapıyor ama eğer gaz için ağlıyorsa genellikle gegirmesi gerektiğini anlıyorum ama her çocuk başkadır sizde ilk önce üstten ovalayın hafif hafif vurun eğer çıkmıyorsa bacaklarını bisiklet hareketleriyle biraz spor yaptırarak rahatlatabilirsiniz bence