Suzi-12 merhaba şuan 6,5 aylığız bazen yğtığım püreler vs çok oluyor atmak istemiyorum acaba bunların dolapta saklama süresi ne kadar en fazla kaç saat saklayabilirm . Ertesi güne bırakmıyorum gün içerisinde yedirmek için soruyorum
Katy Suzi-12 bi sakincası olmaz diye düşünüyorum taze ise ne olabilir ki bende yapıyorum 2 çeşit yaparım dönüşümlü veriyorum. Kücük kavanozlara yerleştiririm. Bazen aniden dısarı cıkmak gerekiyor hazırda bulununca iyi oluyor. 2 gün bekletiyroum dolapta
Suzi-12 Katy bende yapsam bişeu olmaz zaten agzı kapslı oluyor cok oluyor dökmek istemiyorum ziyan olmaskn bende öyle yapayım