1bebek1annee furkancihan47 her bebekte farklı oluyor ama biz 3 gün inanılmaz huzursuzduk. Bi bacağı biraz kızardı ve şişti,gece uykusunda gözleri kapalı ağlıyordu. Ateşi falan olmadı ama biraz sert atlattık. Umarım kolay geçer sizinki,geçmiş olsun şimdiden🙏🏻