Eymennnnnnn55 Kızlar bebeğim 4 haftalık hala gözleri sarı. Doğduğunda ve 5. Gününde değerli aslında çok iyiydi. Ama sonradan sararmaya başladı. Doktor ise geçer dedi, ama bidaha değerine bakılmadı. Bu normal mi acaba? Hala geçmedi.
Banu43 Eymennnnnnn55 bol bol emzir canim bnm bebisede uzamis sarilik dedi 1 bucuk ayda gecti en son gözden gidiyormus sadece basinda varsa vücudun da yok ise gecer sık sık emzirin egerki bastan asagi ayaklara yayilirsa ozamn yukselmis demektir
susiron Eymennnnnnn55 uzamış anne sütü sarılığı olabilir doktora görünmeniz lazım bazı testler tahliller yapılıyor geçmediyse bizde 26 gunluguz halen sariligimiz devam ediyor 1 haftadan sonra yukselmisti