Kızlar bebeğinizin bukleleri ya da kıvırcık olduğu ne zaman belli olmaya başladı? Ablamın kızında 8.ayda belli olmaya başlamıştı. Benim kızım da her şeyiyle babasına benziyor çok şükür kocamın yüz hatları güzel ama bari saçları benim gibi kıvırcık olsaydı diye umut ediyorum. Bir de kıvırcık bebekler çok tatlı geliyor gözüme yeğenim öyle olduğu için mi bilmiyorum heves ediyorum. Linç tayfa boşuna linç atmayın ben kızımı her haliyle seviyorum benim için her zaman dünyanjn en güzel bebeği o😍 sadece heves ve merak diyelim 😊
Ay bir de saçlar yeni kıvırcık olmaya başladığında kafada soru işareti gibi duruyor bonus bonus çok tatlı oluyor. Varsa kıvırcık ya da dalgalı saçlı bebe fotosu paylaşın gözümüz bayram etsin 😊 😍