PelinleGunler Kızlar sezeryan oldum artık tüylerimi almak istiyorum acaba ağda yapsam sorun olur mu tecrübesi olan var mı
Berilsmom46 Doğumdan öncesine kadar ağdaya gidiyordum 4 ay oldu doğum yapalı korkup gidemiyorum jiletle almaya başladım mecburen dikiş yerlerim ağrıyor hala