Sevgili annelerim bebeğime bugün rota aşısı yaptım fiyatı dudak uçuklatan cinsten tam 360 tl verdim neden devlet bu aşıyı aşı programına almıyor durumu olmayan aileler nasıl yaptırcak bu aşıyı gerçekten çok zor annelerim allah herkesin yardımcısı olsun ben bu ay mutfak masrafından kıstım aşıyı aldım okadar yani annelerim aşıyı yaptıran varmı herhangi bir yan etki ile karşılaştınızmı tecrübelerinizi alabilirim