Anakralice48 kızıl yaptım.siyah boyalı saçımı asla tutmadı 😂 Allah’tan enseme denedim güneşte patlıcan moru gibi ama az bellimyani eğer.illa.kizil yapacaksanız diplerinize değilde boyalı yerlere yapın dip çok kızıl kalıyor çünkü yani.once boyalı yerleri 4-5 boyamayla kızıla döndürün eğer açmaya cesaretiniz yoksa tabi bunuda yine 4-5 ayda yaparsınız ben öyle yapmayı düşünüyorum 😂