Deletedmom99886 aslında tıp okumak da istemiyormuş. İntihar öncesi çektiği videoda söylüyor, doktor olunca zor ve uzun çalışma saatleri, asistan doktorken uygulanan mobbing, hasta ve yakınlarından şiddet görme ihtimali vs. Dersleri geçmek için 60 gerekirken çocuğun notu 25 miş. ‘Aslında tekrar yks ye hazırlanıp mühendislik kazanabilirim, onda da işsizlik durumu var ama en azından deneyebilirim ama benim hiçbir şey yapmaya hevesim yok’ diyor. Çocuk her taraftan sıkışmış. İstemediği bir meslek, istemediği bir ortam, dışa vuramadığı ve zorlandığı inanç, gelecek kaygısı… hepsini düzeltmeye çalışmak yerine hepsine bir anda son vermeyi seçmiş. Çok yazık