Kızlar daha 33 günlük meleğim üşütmüş nasıl oldu anlamıyorum evden dışarıda çıkmıyorum birkaç gündür burnu tıkalıydı zaten zar zor temizliyordum ama artık iyce ağlama krızlerine girdi dün doktorumuz bi kaç ilaç verdi ama onlarıda kullanınca iyce mahvoluyor yavrum hazıranın ortasında evde UFO yakıyorum artık yağmurlar olunca biraz serin ortalık ondan oldu sanırım nasıl öksürüyor içim gidiyor resmn 😢😩