Bety
Bizim klima 25000 lik inverter değil yazın iki ay 860 ve 780 ödedik. Bu kış ilk kullanacağız zamlarla ne gelecek merakla bekliyoruz.
İnverter olup aynı büyüklükte klima kullanan arkadaşlar bizim 800 tl iken 400 tl fatura ödemişlerdi.
Sürekli kalacağınız bir yerse inverter almak daha mantıklı bence.