Yavuzun_annesi Kızlar bi aylık oğlum var ve bi haftadan beri yoğun çapaklanma yaşıyoruz. Doktor birşey demedi. Bebeği böyle olan var mı ? Tecrübeli annelerim siz neler yaptınız
Ecmelin_annesi Yavuzun_annesi bizde aynıydık doktorun demli çay önerisiyle sildim geçti çok şükür tavsiye ederim
Dijvar Yavuzun_annesi süt damlatin derdi eskiler ama ben bebek hemşiresine sormuştum göz yaşı kanalları tikanmistir ellerini temizce yika çok hafif masaj yap demişti. Yapmadım nasıl yapıldığını sormamıştım 😊 geçti kendiliğinden
Ozgeakah Yavuzun_annesi üşütmüştür kafasına bir iki gün şapka giydirin sonda geçiyor ve çapağonı tutmadan sürekli silin
Hatice-19 Yavuzun_annesi üşümüş tür daha kalın giydir annesi yüzü üşüyo demekki odanın sıcaklığını artırın
bal_kizin_annesii Hatice-19 bizim odanın derecesi 26 27 yatarken hem kendini battaniye sarıyorum hem yorgan örtüyorum yine yüzü soğuk ve gözleri çapak oluyor anlamış değilim
DefneBadeNurs Yavuzun_annesi bize doktor damla verdi günde 4 kez 1 damla damlatıp gözü kapalıyken hafifçe masaj yapmamı söyledi sonra da bi pamuğu yada kulak çubuğunu ılık suyla ıslat göz kapağına doğru hafifçe temizle demişti bu şekilde 5 günde geçti
Happyturuncu Yavuzun_annesi günde 3-4 kez kaynamış soğumuş su ile sildim temizleme pamuğuyla ek olarak göz kanalı masajı yaptım. Videolara bakıp sizde yapabilirsiniz
Bebegimm1 bal_kizin_annesii O kadar sarmayin bebeginizi hasta olur eviniz çok sicak o derece bebk terler isilik olur yuzu burnu kulaklari oralar soguk olur gogsu sicaksa üşümüyordur 23 derecede tek kat giydiriyorum.göz için masaj videolari var izleyin netten