AHSENMOMS Kızlar kızım hipp mama kullanıyor bu ay kaşık mamaya da başlayacağım dün aldım fakat formül mamayla haZırlanıyormuş nasıl ayarlayacağım anlamadım kuzum 90 cc mama içiyor bir öğünde